Followers

Friday, February 25, 2011

PUTRAJAYA :)



Hai semua, it's a long time i'm not be here for blogging,so,this free time i use it for update my blog ^_^.. Biaselah,hidup sebagai student sepenuh mase. Komitmen semua pada study,expesyelli komitmen pada assignment. Bukan nak mengeluh, tapi itu satu kemestian buat semua pelajar2 di Universiti,kolej dan sebagainye. Tak boleh nak elak. nak taknak kene buat jugak sebab result bergantung pada hasil kerja and qualiti kerja yg kita hasilkan. Tambah-tambah lagi aku nie budak fotografi. Assignmnet korang jangan cakap lah, setiap minggu kompem kene keluar, Duit pon dah macam air,laju je mengalir. Roomate aku selalu je cakap kat kitorang, ''korang nie xde keje ke?'', sebab nye kitorang duduk kt bilik asyik on9 je. Tak de pun buat keje macam deorang. Tapi,mmg kami releks dalam bilik, Tapi,asal ade mase je keluar,even cuti sekalipun, kami tetap kene keluar utk capture gambar. AND, bila kami nk progress gambar kat lecturer, tak semestinya gambar kami diterima. Tula sakitnya. Seriously,aku nak nasehatkan korang, jika tidak berkemampuan fikir2 lah untuk masok ke department fotografi sebab kos nie sangat gunakan duit. Kalau dah betul2 minat,go on. Tak salah, tapi dari segi kewangan aku takut je korang susah. Tu je nasihat aku.



Entry kali ini aku nak share gamba2 ngan korang semua :). Baru-baru nie aku pegi Putrajaya n so on la kan, Seriously, ni kali pertama aku datang sane, hehe. Jangan gelakkan aku, tapi itu realiti.. :) Nasib baik la aku dapat kawan2 yg super duper sporting,hehe :) Ribuan terima kasih aku ucapkan utk korang : iqbal ramly, nurul syazwanee aminuddin & nur izyan syazwani :). kalau korg x bawak aku g sane, agak2 nye tah bile aku dapat pegi sane. :) (kpd budak2 klas yg terbace nie,hope korang xpayah la nak tacink2,SILA jgn TOUCHING-TOUCHING,be matured ok). Lain kali ade rezeki kita pergi same2. Semua nie memang tak dirancang langsung ok? :P. Ini lah yg dikatekan ''sambil menyelam, minum air'' haha.. WHATEVER. ~_~





Sila lah layan video nie b4 tgk gambar2 yg lain :)

 the mines kot tak silap aku -_-'


jambatan kt putrajaya :)

 berlari ke langit :P


 bajet model,hak3 :P

bersama taiko kelas,haha

me infront of masjid putrajaya :)

baru turun ke bumi..hehe

muke nampak hantu kot ,ahahaha
putrajaya mosque..


budak kecik di tengah laman,,hak3


:)









No comments:

Post a Comment