Followers

Friday, February 4, 2011

20 tahun :)



Lame gile dah aku x update kt blog nie. Tah kenapa xde mood nak menulis. Tp aku dah wt mcm2 perubahan dah kt blog aku nie. New look :). i like. korang plak suke x gn design blog niey? ^_^ hehe..
Banyak jgk story sepanjang aku x update blog nie. Ekceli, aku nk story bout umoq ku yg dah genap 20 tahun, 15 januari lepas. -_-'(tuo dah den nie haa)..hehe. Selamat tinggal belasan tahun. So skrg nie, kne la bertambah matang and bertambah maju dlm hidop. Kat fesbook, agk ramai la yg wish*teruje plak* ^_^V.. Kt ncet.. masing2 nak jadi org petame yg wish.. hehe.. expesially adik bradik n mak ayah aku. Roomate, aku pown wish jugak. sume owg lah wish..hehe. Alhamdulillah, semoge Allah perkenan kn doa2 mereka untukku yg sudah tue ini .. =.='' .... tahun ini hadiah yg aku dpt ialah : kek, sejambak bunga, kad & sebentuk anting2 emas.. seronok jugak lah bile dpt adiah yg cam gitu, ^_^



xlah sejambak pon,, hehe.. terober lak.. pdehal 2 kuntum je..hehe
xkisah la kan ~_~''
hehe.. kek dr pemberian yg tersayang ^_^


~pix yg lain xdpt nk di upload cbb xsmpat nk ambil gmba ,, hehe.. Tak kisah la kn, jnji korg dpt merase suasane birthday aku walaupun cume tgk gmbar saje :)

Macam xpecaye je umur aku dah 2o tahun kan,, cepat saje mase berlalu. pas nie abis blja lak.. tah ape la kerjaye aku lpas nie. Hopefully aku mnjadi insan yg berjaye di mase akn dtg :) dan menjadi kekasih yg setia pd sang perindu*waah, ayat xboleh bla sungguh* =.='
Hehe, tahun nie memang aku x kene ranjau gn roomate, tahun lepas, deorg tpu aku last3 deorg baling tepong kt aku, fuh, mmg basah gn tepong aje la -.-'
tp semua 2 pengalaman bersama akk senior aku. romate aku dulu :)
best jugak lahir kt bulan 1,, semuanye awal aje.. hehe..tp tinggi tetap sameeeeeeee je. xde perubahan la..*sigh* .. never mind.




BIRTHDAY GIRL 
15 JAN
^__^








No comments:

Post a Comment