Followers

Friday, February 4, 2011

SHOPPING ON9, BERBALOIKAH?


Isy, jatuh hati sungguh gn baju2 kt blog2 shopping on9 nie. Baju sume santek2 ok, tp xreti lah nk beli cmne. Berbaloike klu aku beli dlm on9?? hmm.. tp kebanyakan baju yg dijual on9 xde kt luar, 2 yg musykil 2.. sume santek2. Terase ingin mencube membeli baju2 design yg menarik kt on9 lah. Harge pon berpatutan lah ^_^.
*pas 2 kan tibe2 rase nk jual baju2 la plak cbb jeles tgk dorg jual baju cantik2* heheheheh -,-'
Agak2 boleh ke heh, aku nk meniage? xpelah, nanti akan di fikirkan.. yg terbayang-bayang kt otak aku skrg nie ialah nk beli baju yg aku asik usya bnyk kali nie. Bkn pe, aku nie kekurangan t-shirt long sleeves, so.. kt dlm on9 nie deorg bnyak pattern baju2 long sleeves yg menarik n memikat hati aku. Tambah2 aku nie agak suke berfesyen, jadi baju2 yg menarik senang je nk dpt kt blog2 yg org jual baju niey.. 2dong aku xminat nk beli on9 coz aku boleh beli sendri kt lua n boleh dapat murah dari harge on9.. so, wt mase nie nk try carik baju yg santek2 ^_^.. xsaba la.. hehe. nie contoh baju yg aku nk beli ;;;;-->

cantik kan? warne pebret aku lak 2, tp yg ini dh sold out la.hurm -.-'


lg satu, aku nk jaket nie ::
eee,, geram je. xsabar nk ade sendiri.

santek kn model niey pakai..
isy..
ase nk je borong semua. banyak giler baju lawaaa <3



ini pown cantik :)


comel n sweet je model korea nie pakai. ^_^



cantik !











^__________________^





2 comments:

  1. berbaloi juga...sama je lau beli kat luar cz beli kat luar kene byr tambang/duit minyak....

    ReplyDelete
  2. hehehe..ye ke cm2..ala..bwu igt nk try beli on9 -_-'

    ReplyDelete