Followers

Thursday, March 10, 2011

Sepi..


             Pergh,,tajuk ayat nak jiwang pulak kan? haha.. Tapi, memang betol pun. blog aku ni dah tak serupa blog korang kan? Sangat jarang nk update2 bagai. Malas pun satu hal, buzy pun satu hal. Tapi memang sejak akhir-akhir nie,memang malas nk type panjang-panjang. Yela,duduk dalam bilik,ade roomate, segan pulak nak taip2 nie.hehe ^_^. Lebih feeling kalau taip sorangsorang,so,boleh taip macamacam. Dah dua minggu aku balik rumah berturut-turut. Bajet pun dah banyak lari. Ini semua gara-gara Lesen kereta. Aku kene belajar lg beberapa jam untuk cukupkan quota lah. So,isnin lepas aku pergi buat test gn incik JPJ. Perghh, lutot aku menggeletaq toksah la cakapppp..... kecut mak nok! =.='




Tapi alhamdulillah, segalanya dipermudahkan oleh Allah. Aku lulus semuanya dengan cemerlang,gemilang dan terbilang..hahaha :D. Seronoknye usahle kome cakap, memang kaw2 punye heppy la.. sebab aku boleh drive kereta sendiri. tak payah nak mengharapkan kawan-kawan aku je bawak aku sanesini. :)






Itu je aku nak share gn kome sume, enjoy! :)









No comments:

Post a Comment