Followers

Thursday, May 19, 2011

yahoo!

Finally berjaya jugak aku siapkan design blog aku. Rasa sangat terharu okey? hehe. Btw, sebenarnya masih rasa ada yang kurang. Tapi tak mengapa lah, nanti akan ku edit lagi mane yang tertinggal yeh. Banyak jugak tutorial aku henyak seharian nie. Thanks kepada mereka2 yg buat tutorial untuk santekkan blog. hee. 'sy dah cuba, semua menjadik ^_^'. Before this memang rase nak pandang blog nie pun sakit hati sebab rase design blog dulu sungguh hudoh dan amat2 membosan kan. Sekarang, dengan semangat baru aku design semula mana yang aku nak ubah. Alhamdulillah, my trial membuahkan hasil. So, harini memang seharian duduk di depan laptop, menelek2 blog orang, pas tu cuba design2 sendiri guna adobe photoshope, then, buat header sendiri. So, baru belajar hasilnya tidak lah berapa memuaskan, But i'll try to improve my self towards excellent.*entah betul ke tak ayat aku yang tunggak terbalik nieh >.<*.
memang series lama sangat dah tak layan blog. memang perasaan menyampah tu menebal sebab tengok blog sendiri takde mood. tak cantik macam blog org lain T__T. Tapi takpe, aku cuba slow-slow. -.-'.
okeylah, mata pun dah nak tercabut coz non stop dari tadi @_@. so, gunite kawang-kawang semua ^_^.


okthanksbai :)

No comments:

Post a Comment