Followers

Monday, May 30, 2011

Non Residence .

Maka dengan ini aku isytiharkan, aku sudah tidak akan menetap di asrama. Harap maklom >.<
statement tak bolah belah, hahaha. :D tapi itu lah kenyataannya. Takpayah pening fikir masalah semua. Sekarang rumah pun dah dapat sewa semua, selesa, alhamdulillah dekat la dengan tempat belajar aku. Cuma jauh sikit la sebab jalan kaki, Kalau ada kenderaan, no hal lah. Tinggal jauh-jauh pun takde masalah betul tak? so, hari ini merupakan hari pertama aku tinggal kat rumah nie. Seronok rupanya tinggal kat luar nie kan? hehe.. ingat banyak problemnya. Bila dah rasa sendiri baru la ok. Betul kata mak aku, belum cuba belum tahu. hehe.. Pagi-pagi nak pergi kelas boleh la masak-masak dulu, thari makan dekat rumah aje, Tak payah pergi kedai beli nasik. Cuma kena tong-tong duit la beli makanan sama-sama, pas tu masak pun sama-sama. Alah, sapa-sapa yang duduk rumah sewa tahu lah, Aku je kecoh sebuk-sebuk nak cerita dekat sini. hhehe.. Excited lah katakan :P .Btw, ini blog aku, so takda hal lah aku nak cerita apa pun. :). Ok lah,entry ni takde gambar, sebab takde mase nak amek gmbar. nanti dah lama sikit aku tunjuk kt korang okey :).






okeylah, saje nak cerita tengah hari ni.  ok jumpa lagi,bai :)

No comments:

Post a Comment