Followers

Monday, May 23, 2011

Hati Susah X_X

nampak je macam gembira bukan?? sebenarnya sedih pun ya, makin pening kepala pun ye jugak. Nie semua gara-gara aku tak dapat tinggal kat asrama dah untuk selamanya. Tah kenapa lah permohonan aku dan kawan-kawan yang lain di tolak mati-mati. Eiy, sabo jelah. Banyak sangat dah aku dok fikir nie. Macamane lah nak hidup kat luar nie. Mesti kos duduk luar sangat mahal kan?? aku pun dah tak larat fikir macamane nak solve kan masalah nie. Kalau lah aku ni ada transport sendiri kan senang. tak payah la nak menumpang orang sini sana T_T. Macam-macam lah aku fikir. Takut tak sekepala dengan kawan-kawan rumah, takut tak tertanggung kos duduk luar. Tapi paling aku fikir ialah transport aku ni. susah kalau takde transport. tu yang pasti nya! tak reti aku nak hidup. senang cerita aku nie takleh nak survive sorang-sorang. Aku tak boleh hidup tanpe insan bergelar KAWAN. tu la kelemahan aku :( .memang aku tak nafikan kelemahan aku tu. Aku dah cuba, tapi macam tak boleh la. Apa-apa je mesti ikut kawan. eeee, tah bila la nak jadi matang ni????

Friendship Day Graphics Images
*kan seronok kalau takde masalah,mesty happy macam beliau di atas nie ^


Takut nak berhadapan dengan kenyataan yang bakal berlaku dalam beberapa hari lagi >.<. sangat susah hati wooo ~_~


okeylah, nak sambung fikir lagi nie, fikir,fikir dan terus fikir..... menanti kesudahan yang tak pasti -.-'




4 comments:

  1. woi rilex lah dok luar..
    alah bukan jaoh sgt pon nak mnapak.
    best pe dok uma sewa.ley masak2..hek3

    ReplyDelete
  2. ala.. kompem ke? tapi tak duduk sekali dengan budak kelas.. hurmm :(.. tu yang rase macam jauh je nak menapak..

    ReplyDelete
  3. rasa mcm nk jdi budax kecil balik kn? tp kene terima kenyataan yg kite ni dh besar panjang.. hahaha..

    ReplyDelete
  4. aah kan, kalau jadi budak kecik semua asyik nak sama je gn kawan-kawan. Al maklumlah, tak matang lagi. hehe

    ReplyDelete